tirsdag den 31. januar 2012

BITCHSLAP - DIY finerreol

I weekenden gik turen til Nautic-Surf&Ski i Herning, sammen med mindstebassen og størstebassen. Jagten gik på hansker og skibukser. Og til min store forundring og lettelse havde de faktisk meget lækkert at byde på. Så meget at vi, på trods af januar salg, endte med at brænde 3100,- af på en god times tid.. Nye GoreTex Burton skibukser, til undertegnede, havde dog en stor del af skylden. Men altså, på vej ud af min nye ynglings-ski-butik i hele Danmark, greb jeg det her gratis blad - Bitchslap #14


 
Af et gratis magasin at være, fungerer det rimelig godt. Opsætningen er alternativ og flere af siderne er prydet med små fine håndtegnede finurligheder..


Allerede på et af bladets første sider faldt jeg over dette billed. En temmelig hjemmegjort reol, lavet i almindeligt finer.
 


Nu står jeg ikke ligefrem og mangler en reol, da vi har hele den ene væg i stuen dækket med IKEA's billy reoler - se her - men ellers tænker jeg at det kunne have været en fin DIY. Muligheden foreligger i hvert fald

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...