lørdag den 7. januar 2012

Favicon

Nu lavede jeg nyt favicon. Det er skønt at kunne få lov at lege lidt med det hele. Synes det har taget tid at sætte sig ind i, men det hele er alligevel så brugervenligt at hvis blot man ligger timer nok i så er det meste muligt at læse sig frem til. Det der har drillet mig mest er at blogspot af og til er for langsom til at registrere ændringer/opdateringer. Som f.eks. faviconet, typisk går der nogle dage før jeg rent faktisk kan se det på bloggen. Samme problem havde jeg med LinkWithin. Der er først lige kommet billeder på her for en uges tid siden, før da var det blot tre punkter.
Faviconet før var min sofapude, den her gang er det Troels' store julegave bamse fra oldeforældrene der har stået for skud.


Den er kæmpe stor og kæmpe dejlig! En gammel arvesag som det første oldebarn har fået lov at få. Den er så retro og skøn.
God weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...