tirsdag den 24. januar 2012

Forår forår.. Spring nu ud!

Ja jeg ved det godt - Det er stadig vinter, og herhjemme glæder vi os mægtigt til skiferie i Norge, lige om snart. Meeen, derfor kan man jo godt længes lidt efter det spæde forår efterhånden. Vi er i hvertfald tyvstarten, og ja det er tidligt, sikkert for tidligt, men alligevel er vi sprunget ud i det. Vi har plantet. Plantet krydderurter, chiliplanter, græskar og lidt andet godt. Og det skal nok lykkes. For det gør det 85% af tiden herhjemme. Min kærste har nogle underlige grønne fingre der næsten altid kommer godt overens med moder natur og klarer opgaven, om det så er at fange øko-ørred, lave honning-rugmelssurdej eller at dyrke hjemmeplantede øko-avocadoplanter.







Jeg nøjedes med at lave små tandstikmærker og holdt mig ellers ude af processen. For selvom det er muligt at manden er dygtig til mange ting, så er organisering og overblik, bestemt ikke én af dem. Nu venter vi bare, kikker til dem dagligt, og krydser fingre.

2 kommentarer:

  1. Tine, hvor har i fået de Chiliseeds? Vi har nemlig kigget efter det?
    Hilsen Rikke Storck

    SvarSlet
  2. Hei Rikke pigen.. Tror Dennis købte dem på hjemmesiden chilihouse.dk. De er alle sammen fra "Chili Farm", som sikkert også kan købes andre steder. Hvis man skal finde en "rigtig" butik ved jeg kun at der ligger nogle på sjælland der er virkelig gode. F.eks. Camilla Plums gårdbutik "Fuglebjerggaard".. Håber det kunne hjælpe :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...