lørdag den 28. januar 2012

Lækre børnetøjsbutikker

Jeg er altid på jagt efter nye butikker, gerne online, hvor man kan hente lidt inspiration eller på anden vis føle sig forført til at spendere lidt penge..
Så nu deler jeg lige lidt ud af mine små guldkorn, måske nogen kunne føle sig inspireret til at følge trop.

I odense ligger der den her skønne lille Secondhand for både børn og voksne. Butikken hedder Mary-Lou og har også en online butik. Den er tilgengæld langt mindre spændende. Butikken bugner af gode tilbud på brugte mærkevarer og fører alt fra Katvig til Burberry childrenswear. Derudover har butikken et dejligt udvalg af unikka varer til de kære små. Helt sikkert et besøg værd, hvis man er på de kanter.



Og så lige straks til en hel anden landsdel - For hvilket indlæg ville dette være uden - Créme de la Créme á la Edgar.. Jeg kom tilfældigvis forbi deres butik sidst jeg var i København, havde desværre ikke tid til et hurtigt kik. Da jeg forlængst havde opbrugt min tålmodighedskvote i DAY og Line&Jo.. Øv øv, men et skrigende barn, der insisterer på at snurre rundt, i sin ellers så lækre lammeskindskørepose, som en anden lille twister, diskuterer man altså ikke ret længe med. Så det har jeg endnu til gode, tilgengæld er jeg stor tilhænger af deres hjemmeside, hvor der kan findes lidt i alle prislejer.


Meget af det er über dyrt, men de har også fine små finurlige ting som ikke koster en bondegård, den her fine lille solgule Piggy bank elephant, for eksempel..


Og så er jeg vild vild vild med det engelske mærke Caramel Baby&Child, som jeg gerne leder efter på Trendsales, hvor man ind imellem kan være heldig at finde lidt i den rigtige størrelse. Ellers kan det lige ledes købes i Créme de la Créme...


Jeg har forlængst forelsket mig i MINI RODINIs karakteristiske panda logo'er og PopUpShops minimalistiske og enkle tøj. Anker Living er også altid et besøg værd. Hvis man er på de Aarhusianske kanter, er latinerkvateret et absolut must. Det er overvældende, inspirerende og for mit vedkommende kernen af lækkert skandinavisk børnetøjsdesign. Den her korte lille guide fra AOK, er fin hvis man derimod skal en tur til hovedstaden.. Hvis man er til online shops er LilleFigaro.dk også værd at kaste et blik på.
God fornøjelse, håber der var noget der kunne friste - og lad mig da så lige slutte af med lidt lækkert eyecandy, når nu vi er ved børnetøj.. Chloé childrenswear FF 2011



(Klik på billederne og du kommer videre til kilden - Link)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...