tirsdag den 24. januar 2012

Ny header..








Alle disse billeder kom altså ikke med på forsiden, da jeg lavede ny header idag. Jeg har leget med PhotoScape, som jeg er ved at være ret tosset med. Det kan lidt af hvert i forhold til at det er et gratis program. Photoshop kunne helt sikkert gøre det samme, men pointen er så her - GRATIS!  Nå ny header blev det til, resultatet er lidt voldsomt p.t. - jeg kunne bare ikke begrænse mig - men jeg har planer om at halvere billedudvalget i løbet af ugen. Lige nu overvejer jeg vidst stadig lidt, og nyder mange timers arbejde.. Hehe, ja man er vel på barsel!
Jeg har skåret til og lagt tekst på i ganske alm. paint. Ja det er simple programmer, men det virker altså fint. Nå nå nok om det, PhotoScape har jeg lært om gennem Mia her, som også kører en lille hjælpe-guiden til nye blogger. Sidst jeg lavede header benyttet jeg mig af Rappedikkes fine DIY om emnet. Denne gang lod jeg mig simpelthen bare inspirere, specielt af hende her - vis blog klart er en anbefaling værdig - og brugte hvad jeg havde derfra. Men jeg har kikket lidt på headers rundt omkring de sidste uger, synes bloggen trængte til lidt eye candy, specielt synes jeg at Fru Schous var fin og Guld.log, som også er ny for mig. Det blev til et dejligt miskmask af det hele synes jeg, lidt håndtegnet, gamle fotos og andet gammelt ragelse..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...