mandag den 16. januar 2012

Ny kærlighed, ny inspiration

Ulyana Sergeenko har for alvor præget mig i 2011, og jeg glæder mig til at lade hendes klasssiske kollektioner sætte sit præg langt ind i 2012 ligesåvel.

Jeg lærte først det russiske modeikon Ulyana Sergeenko at kende her fra; Drömma.blogspot.com. Den svenske bloggerinde Lotta har en særpræget hang til det gamle og fantastiske, det er svært ikke at lade sig inspirere. Så da jeg i går åbnede op for Pinterest for første gang, og fik tilføjet min helt egen "Pin It" knap, gik jeg vidst lidt amok i billeder af Ulyana Sergeenko og andre motiver der kunne lægge op til et indlæg eller to på et andet godt tidspunkt. Pinterest er et genialt program der tillader én at tilføje billeder fra all over, til personlige små mapper. Hvorfra man deler det med resten af Pinterests brugerne, som kan lade sig inspirere. - Og ja, det her bliver vidst i høj, høj, grad et indlæg om præcis det, inspiration.. Mit "textile board" med blandt andet Ulyana kan ses her og ellers kan man nøjes med blot at nyde de efterfølgende billeder fra hendes 50 inspireret lookbook F/W '11..








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...