søndag den 22. januar 2012

Nyt til mindstemanden i retro materialer

 





 
(Bukserne er en nem harems-ting og er syet efter eget mønster - deles gerne, hvis interesse)
Så har jeg været ved symaskinen igen. Torsdag eftermiddag gik turen til stof&stil, efter at have hentet bassen i vuggestue. Projektet gik på at finde stof, egnet til nye (babydrenge)bukser. Jeg endte med tre forskellige slags, bredriflet olivengrøn fløjl, jadegrønt babyfløjl(super super blødt, tyndt og let) og stonedwashed strechdenim - af én eller anden art. Det er altid svært at begrænse sig når først man har begivet sig derind, og traver række op og række ned. Mærker, kikker, føler og tænker. Får lyst til at begrave mig i sandvasket silke, blonde strik og deres farverige patchwork stoffer. Så jeg endte med også at købe brunt velour til en bluse.
Indtil videre har jeg nået at sy bukser + bluse, suttepose (Julegave-stof fra min mor - posen var tiltænkt skitur i uge 7) og to nye savlesmække. Uhh og så har jeg planer om at købe sort isoli (jogging-stof) til endnu en trøje, og så sy lyn på brystet. Han bliver så fin..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...