mandag den 6. februar 2012

DIY - Strik pandebånd

For nogle dage siden lavede jeg dette indlæg, hvor jeg blandt andet viste billeder af mit ny indkøbte effekt-garn. Det er virkelig fint synes jeg. Planen var at det skulle blive til et pande bånd. Strikket på et sæt gamle kæmpe træpinde. Og her kommer så resultatet..


 Ja, det er lidt svært at se, jeg har prøvet at tage billeder med det på. Men det er altså døden, så således kommer det ikke til at gå til. Jeg er gået væk fra knuden igen (den er dog med på billedet, det er den store lyserøde knuge midt på) Da jeg mest af alt lignede en eller anden form for vinter udgave af en kogekone.

  Det nye pandebånd går perfekt til min nye julegave-skijakke fra Nike 6.0, som btw, har nogle af de fineste detaljer i foeret jeg længe har set..



 
Ellers er pandebåndet rimelig lige til, jeg har bare lagt et ønsket antal masker op (efter bredde) og strikket ret hele vejen (for at få rib-effekten). Meget nemmer bliver det altså bare ikke..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...