fredag den 24. februar 2012

Øko-pizza'er og pandekager - God weekend!


// Urtekram Øko-Pizza //

Jeg er normalt ikke meget til reklamer (Vores mini postkasse siger pænt "Nej Tak"). Men nu kunne jeg altså ikke lige dy mig i eftermiddags, da turen gik forbi Føtex. I deres weekend tillæg har de Urtekram Øko-Pizza'er på tilbud - 2 stk 49.95,- Tror aldrig vi har haft frysepizza i vores fryser før, men det her tilbud kunne da næsten friste mig til et forsøg. Som studerende forældre med lektier og husholdning, er madlavning af og til en ret nedprioteret post, tidsmæssigt og økonomisk. I de tilfælde har vi altid forskellige gryderretter etc. i fryseren (Chili con Carne, boller i karry, kødsovs og andet godt fra kødgryderne). På trods af at min madglade svoger, som den dygtige kok han er, højlydt ville protestere imod nedfrysning af retter, i fuld overbevisning om den uundgåelige og uoprettelige forringelse af kvalitet og smag.

I pizza reklamen står der tilmed; 100 % Green Energy


En dejlig idé. Det lyder som en pizza man kan være bekendt at proppe i sin indkøbskurv..



// Eftermiddags bileder - Pandekager og kakao mælk - God fredag //





God weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...