lørdag den 25. februar 2012

Nyt i soveværelset..

Når engang mine feriepenge er gået ind, skal vi ud og købe nye hovedpuder til hele banden. Det har været på tide i lang tid nu. De gamle er trætte og faldet helt sammen. Og jeg tænker at det kunne være lækkert med lidt nyt at lægge på sengen. Vi plejer gerne at gå i Magasin og købe de ting når pengene er til det. Og faktisk har de i øjeblikket tilbud i Magasins online shop.

 




Hotel strib smal hvid
// Hotel strib smal hvid Magasin //
Eksklusivt jacquardvævet sengelinned
ØKO TEX 100 certificeret
Ja, det er kedeligt. I know! Men det passer mig altså ret godt. Vi har gerne mørke lagner og lyst sengetøj. Der skal helst ikke ske for meget hvis det står til mig. Det vigtigste er egentlig at man får den der lækre oplevelser, det kan være at krybe ned i en ny redt seng omgivet er lækkert blødt bomuld.




Egyptisk lagen mørkebrun
// Egyptisk bomuld lagen Magasin //

P.t. har vi to sæt egyptiskbomulds lagner, som det her over, men størstebassen er et rodehoved, selv når han sover. Og det sker lidt for ofte at han vågner nedenunder lagnet (spørg mig ikke hvordan det går til) istedet for ovenpå det. Så nu overvejer jeg lidt at købe boxlagner istedet. Jeg kan bare ikke helt holde tanken om de gamle frotte-lignende stræklagner ud. Men det her ser umiddelbart ud til at være et godt alternativ.


Egyptisk boxlagen sort
// Egyptisk bomuld boxlagen Magasin //



De her fantastiske dejlige bløde, lodne nogle kan man altså kun have for lidt at.

<> 
Egyptisk sort
// Egyptisk bomuldshåndklæder Magasin //



Jeg undskylder for mini-billederne, men de bliver pixileret hvis jeg laver dem større. Sorry






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...