onsdag den 8. februar 2012

Om lidt blir her stille..

Musse stille. For på lørdag drager hele familien Thing + + afsted på vinterferie i det skønne kolde norges land.. Og jeg er altså bare ikke så overskudsagtig og inspireret for tiden at jeg har forberedt fire-fem andre indlæg der kna fylde bloggens stillestående sider mens jeg er væk. Nej, der bliver stille. Tilgengæld regner jeg med at komme hjem belæsset med fantastiske billeder af sne, iskrystaller og frosne vandfald i alle afskygninger. Og foto-bombadere alle der vover sig ind på bloggen resten af februar. Men, hmm, ellers må I jo bare nyde stilheden.. og så nyde godt af lidt arbejdsrelateret eyecandy - vi skriver TEKO Projekt om Stella McCartney og modehuset Balmain, så p.t. har jeg hovedet fyldt af nye ord, begreber og termer - som f.eks. - DesignDNA, værdifilosofi og kultural kapital..



 Balmain Fall 2010 Ready-to-Wear


Balmain Fall 2010 Ready-to-Wear



//Balmain F/W 2010-2011//


// Balmain S/S 2009 RTW//
//Balmain F/W 2010-2011//

Det oser altså lidt af couture, og selvom billederne af af dårlig kvalitiet og modellerne alt for tynde, så synes jeg stadig det er ret skønt det her. En snert af noget gammelt og glemt, vintage og sjæl - med en anelse Rock'N Roll..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...