fredag den 3. februar 2012

TEKO opstart - Opsummeret

Puha, så løb dagene pludselig fra mig. Sidst barselsdag var tirsdag. Jeg nød det, men hvilken absurd tanke at nu har jeg gået hjemme i 14-15 måneder og bare været mor. Pludselig er det tilbage til virkeligheden, madpakker, lektier og andre mennesker. For mig er sidst nævnte af og til næsten det mindst overskuelige. Madpakken kan jeg klare, men alt det tumult omkring at møde nye mennesker, være social og skabe nye kontakter, det orker jeg bare ikke rigtig. Jeg er mere end klar til at komme i gang igen og få noget at rive i. Men hvis hovedvægten skal ligge på at skabe nye kontakter og danne et socialt netværk, så står jeg altså af. Det er bare ikke derfor jeg studerer.
Så det bliver ikke mig der farer afsted til torsdagsbar, fredagscafé og andre gode påfund, alle ugens dage. Og desuden ser det p.t. ud til at næsten hele 1. semester er lagt an på gruppeprojekter, så jeg tror nok at det sociale aspekt af skolegangen skal blive dækket. wuhu!

I øjeblikket har vi TEKO Projekt, det er godt at komme igang og få sat lidt teori på. Men tror lige man skal vende sig til tempoet. Vi har 14 dage til projektet, som afslutningsvist skal munde ud i en fælles rapport på fire skrevne sider plus billeder og en 20 min. mundtlig fremlæggelse på engelsk. Vi er 3-4 piger i hver gruppe. En af de eneste gange jeg kan mindes at have haft så lang tid til noget i gymnasiet var de store skriftlige aflevering i 3.g. Da afleverede vi vel omkring tre gange så meget, alene. Men okay, vi skal jo også lige igang ikk.. Indtil videre virker det meget overskueligt i hvertfald.

Men men men, det er skønt. Det er det altså, værkstederne ser spændede ud. Bygningerne er flotte og indbydende og falder næsten i ét med det omgivende hvide landskab disse tider. Pigerne i klassen er en sød og meget blandet flok, hvilket efter min mening, altid er positivt. Så alt i alt tegner der sig nogle gode og spændende år forud..



Dagens outfit (Nej, jeg er bestemt ikke mode blogger!)






//Random sorte leggings/Støvler fra Havanna Shoes - 200 kr. kan ses her/Creme farvet strik fra Chloé/Hjemmegjort sort silke-chiffon skjorte med machetter i sort silke velour - Stof fra stof&stil//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...