fredag den 24. februar 2012

What to buy?

Så fik jeg endelig brev om mine længe ventede feriepenge - Jeg var jo på barsel hele sidste år, så jeg er den heldige vindere af to dejlige store feriekort..
En del af dem skal selvfølgelige bruges på sommerferie - som i år kommer til at gå til Spanien, nærmere betegnet Barcelona. Vi har planer om selv at køre derned, selvfølgelig (Sidste sommer kørte vi til Finland), og så leje en ferie lejlighed i en uges tid. Vi regner med at mussens søde mormor gør os selskab. Når den første uge er gået er der mulighed for at vi kører videre mod Italien eller hvad humør og vejr nu er til. Planlægningen er så småt igang, og vi glæææder os allerede. Den største bekymring er som altid - mini buller. Hvordan slipper man lige bedst afsted med at rejse så langt med en lille motorisk overudviklet, grænsesøgende 1 ½ knægt, der efterhånden hader at køre i bil når det ikke liiige passer med en eftermiddagslur.

Men imens vi forsøger at løse de mest åbenlyse problematikker omkring vores sommerferie planer, har jeg jo stadig en lille potion penge (for engangs skyld) som jeg kna få lov at shoppe lidt amok for.. Og så tænker man jo - What to buy? Der er ngole helt basale ting der står øverst på listen, og lidt længere nede kommer så de mindre basale og langt mere overflods luksus items som jeg/vi bare ville eeelske at eje. Som f.eks. den her skønner én;


// Kitchen Aid Artisan //
kan købes for ca. 3800,- online



Ellers kunne jeg godt ønske mig..

undefined

// Raben Saloner Envelope //
TS: 300 inkl





undefined

// Alexander Wang - Donna //
mp. 3500 ca.






undefined

De her dejlige bukser
// T by Alexander Wang //
mp 500 inkl.






undefined

// Vagabond plateau //
mp 200







undefined

// Acne Jeans //
mp 700


undefined

// Acne angora stik //
mp 700 pp

... Og meget, meget mere.
Alt tøj er fundet på Trendsales


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...