onsdag den 7. marts 2012

DIY Krystal vedhæng







For et lille stykke tid siden, faldt jeg over den her blog Celestial Sphere, i forbindelse med en bloganbefaling på en anden blog. Bloggen er super fin, og giver nogle fine eksempler på relativ nemme DIY's. Specielt dette her indlæg er jeg helt vild med. Det virker så enkelt og lige til, så jeg tænkte straks at det måtte selvfølgelig prøves. Den anden dag stod jeg så i TEKOs butik og skulle have vekslet lidt penge, til køb af en brugt skolebog, dette kunne kun lade sig gøre hvis jeg købte noget. Så jeg kastede, efter lang tids søgen, min kærlighed på en rulle lilla ståltråd. Tænkte den ville være perfekt til formålet. Men men men, nu har jeg altså forsøgt, og nøje fulgt instruksionerne. Resultatet er nogenlunde, men jeg kan ikke få det til at holde. Tror simpelthen at problemet ligger i at min (farvede)ståltråd er for blød, den er meget mere medgørlig end ståltråd ellers normalt er, og det hele vil derfor gerne gå op så snart jeg slipper det. øv øv, men et ærligt forsøg..

Måske jeg vender tilbage med et mere vellykket resultat en anden dag..

Vedhænget jeg lod mig inspirere af så således ud, og kan som sagt opleves/ses her.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...