onsdag den 7. marts 2012

Et neon bekendtskab

I mandags (mener jeg det var - det er onsdag i dag ikke?) gik jeg i gang med projekt sommer jakke til mini manden. Jeg eeelsker hans grønne hummel flyverdragt, men kl 7.30 om morgen, efter at have overstået den værste tandbørstning og have kæmpet en skrigende unge i en ny ble med tilhørende rent tøj, springer jeg altså glædeligt unødvendige kampe over. Og så er flyverdragten bare ikke det nemmeste, for fem minutters køretur ned i vuggeren.. Så en tiltrængt sommerjakke var et must. Jeg nævnte den kort her, og viste lidt skitser..

Tanken var noget ala Nørregaard på strøgets nyfortolkning af Kansas klassiske arbejderjakke. I min jagt på neon materialer (min evige jagt), faldt jeg over dette indlæg, med neon knapper. Bloggen, ved navn BettyP, tilhører den super søde blogger Ann. Hun er ved at starte netbutik op, så jeg så mit snit til at forhører mig om udvalget af neon materialer. Og som den søde imødekommende blogger Ann har vist sig at være, skrev hun straks at hun heller en gerne ville sende mig et par "smagsprøver", på neon pipingbånd - der selvfølgelig kommer i hendes butik. Med i prøverne fik jeg også et par dejlige elastik prøver, i neon! Wee.. Det skal helt sikkert benyttes når jeg lige finder formålet. Og den orange neon piping må jeg heller få bestilt lid thjem af, snarest muligt. Kvaliteten virker til at være i top, og farverne er skønne.


I tirsdags landede dette fine brev med godter i min postkasse
Helt gratis og som et lille super lyn

Farverne er endnu finer "IRL" (in real life) Men måtte da lige vise dem frem anyways


Et styks færdig sommer jakke til bulderhovedet


Piping bånd fra BettyP
såå fint

Brun rib på ærmer og krave

Brun fleece inderst

Jakken i aktion




Jakken er stadig lige stor nok til ham den mindste, men den kan sagtens bruges allerede nu. Tror den bliver det mest brugte stykke overtøj de næste mange måneder. Derudover kan jeg da lige tilføje at jeg har stof liggende til endnu en jakke (stor str. 80 ca.), så hvis det skulle fange nogens interesse, kan en lignende jakke købes for et rimeligt beløb. Regner med at oprette en annonce på Trendsales en af de nærmeste dage, evt. Amio. Der skal stadig købes lynlås og piping bånd - Så en anden farve kombination er også muligt - Jeg kan nåes på mailen hvis det skulle have interesse.

Tilbage er der kun at sige mange tak til Ann, og varmt anbefale hendes fine blog. Ind imellem finder man bare nogle guldkorn, godt gemt her i kæmpe blogger verdenen. Ann må klart være et af dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...