tirsdag den 6. marts 2012

Nørregaard meets Kansas i børnestørrelse

Puha, i dag er altså bare en af de der dage.. En af de der dage hvor man skulle være blevet i sengen og have nydt at se solen stige langsomt op, putte med sin mini basse og grine og fjolle hele morgenen uden at få lavet noget som helst konsturktivt.. Det plejer vi altås når jeg skal møde sent, i dag tænkte jeg så - Nej, afsted med ham, det må han heller. Så er jeg fornuftig ikk'? Tager mig sammen og får lavet noget istedet for bare at sove og hygge..

Men det var sle tikke fornuftigt, og jeg har allerede fortrudt 117 gange siden jeg vinkede farvel til hans udtryksløse lille ansigt nede i vuggeren.Har mest af alt lyst til at flyve ud af hoveddøren, styrte derned igen og flå ham med mig hjem. Jeg vil ikke undvære ham lige nu, al hans sprudlende energi og spas. Han fjoller sådan her om formiddag og synes bare det hele er skørt og skønt..

Normalt siger vi farvel og han er glad for at komme derned, men idag var han stille og ville ikke engang se på mig da jeg sagde farvel.. øv øv øv morgen

Og som om det ikke er nok, kom jeg hjem og fandt ud af at min lille krudtugle, med de meter lange arme, alligevel har kunne nå min design aflevering til på tirsdag, fra vindueskarmen, og krøllet alle de skitser jeg sad og lavede i går eftermiddags. dobbelt øv..


Mussen der flyver - lørdag aften




Skitser til design afl. tirsdag
Før mussen fik fingre i dem..
Modeltegninger 3D
Design afl.
Smug kik i mit arbejdskompendium i design


Weekend skitser
Projekt nyt børnetøj - evt. til lidt salg på TS
Lige nu har jeg kastet mig over en sommerjakke til mini manden.
Stærkt inspireret af Nørregaards nyfortolkning af Kansas klassiske arbejdesjakke..


Aftenens arbejde
Der blev sat rib krave i
og de to jakker (brun fleece til inderjakke, sort quiltet uderlag) er nu forbundet

Meget mere om det her lille projekt senere..


Disse dage går med skolearbejde, som btw er fantastisk, det føles lidt som om at jeg endelig er på det rigtige sted. Gymnasiet var godt synes jeg, det gav en virkelig grundlæggende forståelse af mange forskellige spændede fag. Men det her er lige i øjet, endelig arbejder man med noget mere målrettet og det føles bare helt rigtigt.. Det man plejer at sidde og nørkle med i sin fritid, sidder jeg nu og laver i skolen - samtidig med at jeg bliver undervist i det. Det er ret surrealistisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...