torsdag den 15. marts 2012

Tiny Things

I disse dage er alle de nye 1.c TEKO tøser afsted på hyttetur i Rønbjerg. Mens jeg nyder freden og tiden herhjemme. Manden er på skoleudflugt til Aarhus og forventes ikke hjemvendt før omkring midnat. Så her til aften er det bare mig og mini bassen. Men mini bassens supermands far, var selvfølgelig så god at tænke på os da han lavede mad i går (as always). Så vi har nydt microvarmet mørbradsgryderet (tror jeg det var?) foran fjerneren.. Og rå hygget på sofaen til alle tv3's hjernedøde torsdags programmer - lovin' it! Men mini mussen var helt træt, og allerede inden vi nåede til Master-kokken, sov han fredeligt ved min side.. Så tilbage til bloggen, skrive bloggen, tænke bloggen.. blip blåp bloggen..

Jeg har været flittig de sidste dage, og har fået oprettet både ny shop og nye tiny things dertil.. Shoppen er lagt ind under faner - og befinder sig på Amio. Så er der hvertfald gjort lidt ved de værste stof rester og tyndet lidt ud i "bjerget". Jeg ville egentlig have brugt Trendsales, men når man selv står for kreationerne, kræver TS at man køber VIP. Hvilket slet slet ikke hænger sammen for mig, det her er udelukkende på hobby niveau og en mulighed for at få afløb for lidt af kreativiteten.
Og sådan tror jeg bare det er for nogle folk. Altså at man har et behov for at bruge hænderne, og finder en tilfredsstillelse og fornøjelse i at skabe noget velfungerende. Min far plejer at rode i gamle biler når han trænger til at se et færdigt stykke arbejde, udført fra start til slut af ham selv. Jeg sætter mig ved symaskinen istedet. Men hovedregelen er den samme, nemlig at det helst skal være et projekt med et formål, ikke blot en række udgifter.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...