fredag den 20. april 2012

Alt godt fra rodekassen..

Mussen på hylden..


// MAIK cykelkasse //

Læs mere om den fine dansk designede bikecrate her!

// Haglöfs OXO rygsæk //

Endelig er der kommet feriepenge. Jeg havde forestillet mig at jeg skulle ud og købe en helt ny garderobe - nærmest! Men jeg har ligesom måtte sande at det er dyrt at have en familie. Mini bassen skulle have nye sandaler, ny cykelhjelm, en cykelstol, ny sovepose og en bunke andre yderst nødvendige ting, selvfølgelig.. Mens store bassen straks lånte en pæn håndfuld kontanter til ny rygsæk og en kano. Det er her ret relevant at pointere at han lige har skrevet opgave om biografien "Ind i vildmarken" - bedre kendt som filmatisering "Into the Wild", om amerikaneren Chris McCandless der dragede ind i Alaska for at overleve på egenhånd totalt afskåret fra resten af samfundet..
Jeg nåede dog at få mig taget sammen til at opdatere cyklen før hele overskuddet var givet væk. Dee har fået ny cykelkasse fra MAIK på, ny pumpe og Yepp cykelstol. Jeg smider lige et billed eller to når det hele er blevet monteret, det bliver så fint! Specielt cykelkassen har jeg været meget spændt på at få hjem. Og jeg er virkelig positivt overrasket over resultatet, der er lige akkurat plads til at der kan stå en pizza bakke i bunden - helt nye muligheder for hvad der kan lade sig gøre på cykel - selv med børnestol bagpå!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...