tirsdag den 3. april 2012

God påskeferie folkens..


Så blev det endelig ferie.. jeg har været begravet i værdikæde projekt de sidste to uger, fordybet i LEGO Wear, Kabooki, markedsføring, infrastruktur - primære og sekundære aktiviteter.. rettelser og lette formuleringer.. Mit hoved var bombet til sidst, men heldigvis for mig faldt afslutning af det her lidt for omfattende, to uger lange projekt sammen med påskefrokost, familiebesøg og tøsedruk.. Jeg har haft en dejlig weekend, hektisk men skøn. Fredag gik med solskin, en laaang køretur fra Ikast til Fyn og tøsesludder.. Lørdag fløj ligeledes af sted med tømmermænd, eftermiddagslur og Designer Bazaar. Og igen søndag var vi lige et kort smut på bazaaren, så har hele familien vidst også været afsted og sikret sig at de ikke gik glip af noget.
Meget mere om det senere, I skal da lige se hvad jeg fik slæbt med hjem - og have en kort evaluering af arrangemenget. Jeg kan afsløre at der var både sort læder, koksgrå blonder, lækker strik og terner i min pose på vej hjem.. Men lige nu snorker mini bulleren i soveværelset, hvor alle mine fine nye ting holdes fanget, og jeg nænner ikke at risikere roen for et par hurtige billeder, det må bare vente.

Istedet kan jeg vise lidt blandet godt, fra måneden der gik..

// Basserne slår telt op indenfor //

// Camping på kontoret //

// Mini bassen på opdagelse - mavemuskler der vil noget //



// Påskeeferie og forårsblomster //

Der kommer mange, mange flere billeder de kommende dage, jeg er klar over at bloggen har følt sig en smule forsømt her på det sidste, mens jeg har haft hovedet begravet.. Men nu er der dømt ferie (i næææsten to uger) og det skal nydes med lavbudget shopping, familie og masser af skønne billeder..
Til tøseaftenen i fredags var en af de skønneste tøser også så dejlig at give bloggen masser af dejlig ros - det eeelsker bloggen og jeg altså. Men men, vi tager også gerne mod konstruktiv kritik, og det var der også lidt af. Så når jeg får tid vil jeg sætte mig og kikke lidt på opsætning, bloggen skal være nemmere at finde rundt i, så man kan finde tilbage til indlæggene..

Og så må folk ellers bare ahve en skøn påske :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...