onsdag den 25. april 2012

Stof shopping..

Så gik turen til stof og stil igen, igen , igen.. Der blev købt lidt blandet godt ind. Blandt andet stof til to nye vimpler, de skal være 2x2 meter og syes i farverne orange, brun, lilla og gul. Det bliver så fint, og djelig retro. ranke er ikke til vores lille krudtugle (som den lille afslører), men til en af mine søde veninders dejlige lille makrel. De besøgte os for noget tid siden, og faldt lige straks over mussens ranke, så nu har jeg lovet at lave en retro tøsefin én til mini smuksakken, det bliver så fint..




// Retro brun - fra min mor //

// Nervøst velour, fleece og andet godt //

// Brun sildebens uld //

// En gammel favorit fra gemmerne //

// Koralfarvet patchwork m/blomster //
Disse tre er købt i dag, med henblik på den fine lille ranke

//  Karamel farvet babyfløjl //
Købte da lige en ekstra meter, til nye mini sommer buxer



Nu ligner det vidst at jeg har ryddet stof og stil for gult, brunt og orange. Men det har jeg nu ikke, bare rolig. Jeg har været i gemmerne, på stof jagt. Og bliver vidst nød til at indrømme, at der var mere end jeg havde forstillet mig, også mere end der ses.. Alle stofferne skal ikke bruges, det ville vidst blive til en anelse mere end fire meter ranke, men nu skal de bedste vælges ud - og så skal jeg nok lige smide et billed eller to når arbejdet er færdigt..

Nårh ja, og så har jeg jo weekend fra i dag af(jo , den er go' nok!), har godt nok lige et par afleveringer der ligger og venter på mig. Men mon ikke jeg er færdig med den her inden søndag!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...