onsdag den 30. maj 2012

Én enkelt milliard og et højere ambitions niveau til mig, tak!


Hvorfor er det lige at alle andre er så forbandede kreative?! Jeg har (næsten) holdt pause fra maskinen idag (som by the way kører bedre end nogensinde - hvem skulle have troet det?) I stedet er aftenen gået foran tvet med den kære computer.. Men det ender bare i frustrationer kan jeg mærke. For hold da op hvor er folk bare forbandede dygtige, dygtige til at sy, til lave øreringe, til at knytte armbånd, til at sylte, til at realisere deres visioner og drømme. Og så bare for lige at slå mig selv godt og grundigt i hovedet bombaderede jeg selvfølgelig mig selv visuelt ved computeren mens bonderøven kørte i baggrunden. Og for helved hvor er han bare pisse dygtig. er der nogensinde noget der bare ikke lykkes for ham? (Og hvis der er, kunne vi så ikke snart se minimum ét afsnit af det?)

Alle er p.t. 30 gange dygtigere end jeg er. Pis. Ville ønske jeg kunne tage et aften kursus af en eller anden art (flere penge og mere tid, tak!) i det hersens macrame (knytning).



Nårh ja og så ville jeg da også gerne lige have en milliard. For come on, lad os nu være realistiske, en million rækker bare ikke særlig langt. Nej, en milliard til mig tak! Så behøvede jeg ikke længere sidde og hænge med snuden over alle de der 100 millioner ting på nettet som jeg bare MÅ eje, men som et SU lån på størrelse med et helt års ulandsbidrag ikke engang ville kunne dække..

Jeg ville bare så sørens gerne (ja nu behøver vi jo ikke bande mere end højst nødvendigt vel?) være dygtig til et eller andet. Ikke jævn god, middel dygtig, lige over standard - nej, virkelig dygtig. Den bedste tak!
Og jeg håber godt nok at den her skide design uddanelse (og ja, det var nødvenidgt her!) har noget at byde på efter sommer. For p.t. ligger mit ambitions niveau for højt til det her nonsens og jeg savner ren faktisk at føle mig udfordret, i gang med at lære.

(Ikke dermed sagt at jeg ikke er overestatisk over denne uges projekt, som skal munde ud i ti minutters fremlæggelse ud fra vores helt egen plache)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...