onsdag den 23. maj 2012

Genbrugs Lopper











.. Få dage før lillebrorens afrejse var jeg med trekløveren i Ullerslev genbrug, det giver næsten altid pote. Og for bare 100 kr. kom jeg hjem med en god stak nye bøger og den fineste stak retro sengetøj. Dagen efter kørte mor og jeg til sydfyn, hvor vi kender en gammel lade - fyldt med guld. Der købte jeg for en lidt større pose penge, og fik tre plader med hjem, en fin solgul retro lampe, HC Andersens eventyr(fuldstændig ubrugt, imodsætning til mit gamle eksemplar herhjemme på Fyn) og et styks ny (fake)læder jakke til mini manden.. Det er lang tid siden jeg har orket genbrugsjagt, men den her uges fund har været lige i øjet!


2 kommentarer:

  1. Er sommetider forbi Ullerslev på vejen over Fyn mod Jylland - og kommer sjældent tomhændet derfra :)

    SvarSlet
  2. Præcis! Det kan næsten altid betale sig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...