mandag den 14. maj 2012

Multitasking vs. nærvær

Nå, i går fablede jeg noget om den hersens blog award som så fint er blevet mig tildelt. 

... Jeg multitasker, på trods af Christian Stadils kloge ord om nærvær og tilstedeværelse i nuet. Jeg forsøger at pinne, blog kikke, blogge og forholde mig kritisk imens jeg ser nye afsnit af The Mentalist og leger købe købe købmand med mini bassen. Handlingerne bliver fraværende og ufuldstændige, og jeg mindes flygtigt en kort udseendelse på DR2 den anden aften, med endnu en klog nærværende mand der pointerede vigtigheden i at gøre sig umage, mere umage, altid umage. Aldrig at træde ned for scenen, men at blive på den og altid være kritisk og gøre sit bedste. Jeg konkludere kort at Stadil har ret, at det her ikke kommer til at lykkes, at aftenens bloggerier må udskydes, for så at gøre et senere forsøg, et mere helhjertet, fuldstændigt, ihærdigt forsøg ... 

Altså må blog award, blog bladring, pinning og spændende tv udseendelser vente. For det her er kamp mussen altid vinder!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...