torsdag den 24. maj 2012

Sommer, sol og varme..

Vi har haft travlt i dag (læses: jeg har haft travlt. Basserne har passet sig selv i henholdvis vuggestue og foran computeren).
Jeg brugte fligttigt formiddagen på at skrive SCM (Aner ikke hvad det står for, men flot lyder det da!) opgave om valg af leverandør. Efter en velfortjent frokost gik jeg hastigt i krig ved symaksinen. Da var klokken 14, havde planer om at hente mini manden kl 15, og nå at tenge, klippe, sy og tilrettelægge et par nye shorts til ham inden. Det lykkedes faktisk, selvom jeg vil indrømme at tidne var noget anstrengt til sidst..

Men selvfølgelig lå mini manden og puttede i bedste vlebefindede da vi endelig nåede ned i vuggestuen. Stress og jag for ingenting. Derefter gik turen til stranden. Ja, stranden. Ikke vesterhavet, men stranden i Herning. Jeg ville så gerne have vist en lille håndfuld billeder, men kameraet var glemt der hjemme, så det må vente til en anden god dag. I stedet kan jeg vise et par billeder af eftermiddagens resultat af stress og jag..



Farven er ny for mig, men sååå lækker. Pistacie grønt babyfløjl med olivengrønt piping bånd og neon grøn tråd, why the f*** not? Efter en lang vinter i alle efterårets brune nuancer føltes det tiltrængt med lidt forår og farve..

Og skulle jeg så lige vise lidt billder fra den Københavner tur sidste uge? Mor og jeg drog afsted til hovedstaden fredag, da den første helligdag var vel overstået, på stor shopping med intentioner om at undgå hovedstrøget for så vidt muligt. Det lykkedes til perfektion, vi fandt både Wood Wood, ny åbenede Filippa K, Marlene Birger, DAY, Rué Verte, Nye HAY og Acne (som til min store irritation havde overtaget beliggenheden fra vores italienske stam pizzaria). Tilgengæld kunne vi ikke finde Creme de la Creme ala Edgar, påtrods af et ihærdigt forsøg. Adressen fandt vi, men igen butik. Den må vi have til gode!

Turen blev afslutte i Line&Jo hvor jeg (selvfølgelig) præsterede at sprænge det ellers så nøje holdte bugdet!



Hjem kom jeg også med et par dejlige nye Vagabond - som ærlig talt skal gåes nået til før de bliver en fornøjelse at befærde sig i!

... og to nye sorte basic toppe

Et must have, stof fra Grønlykke til mit igangværende projekt patchwork! Det var første gang for mig, men mor havde været forbi før og vidste at det var et nødvendigt stop på turen. Hvilket syn, man kunne jo drømme sig væk i liberty, velour og store vamsede vattæpper i den butik!

Sidste stop på enhver ordentlig shopping tur i hovedstaden må være en tur forbi gadeboderne.. Og selvom at Line&Jo allerede havde flået mig, røg der lige én enkelt ny ring med tigerøje med hjem.






Nu kalder aftensmaden, manden og mini bassen tilgengæld.. Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...