tirsdag den 19. juni 2012

Fleece morgenkåbe


Morgenkåben er syet efter Meedoms mønster. Jeg undrede mig altså lidt over at der ikke skulle lægges lidt ekstra til henover maven da jeg klippede. Jeg har syet morgenkåber til både min lillebror og mig selv, og da opdagede jeg ret hurtigt at det selvfølgelig er nødvendigt med en del ekstra stof.. Men det har Meedom åbenbart ikke ment, i hvertfald var der ikke taget højde for det i mønsteret (der ligner et hvert jakke, bluse, tshirt mønster). Men jeg fik ret, der kunne sagtens have været lidt ekstra at tage af, og jeg ville klart lægge lidt til hvis jeg skulle gøre det igen. En anden mulighed er selvfølgelig at sætte tryklåse i denne. Så man slipper for hele tiden at skulle løbe efter en sur unge der hverken gider at have tøj på eller bruge tid på at få det lukket..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...