fredag den 29. juni 2012

Projekt Brand ID færdigt..

Så blev det sidste projekt endelig afrundet (projekt Brand ID som blev indledt sidste uge, hvilket jeg bloggede lidt om her). Alt er nu afleveret til videre vudering og vi må vente på projektets sidste to karaktere - og den samlede vudering.. I dag har alle ti grupper fremlagt, og hvilket syn! Folk har virkelig været i tænkeboksen og givet deres bedste, resultatet var så bestemt også derefter. Ud af de samlede ti grupper fik de syv af dem 12, og der blev ikke givet nogen karakter under 7. Et virkelig flot samlet resultat (men i den forbindelse er det nok også værd at nævne at karakterene på 1. semester bliver uddelt med rund hånd).

Første opsyning i stout - Projektet sidste uge

Arbejdstegning

Vi var den sidste gruppe, og ikke alt for heldige med vores placering og lys forholdende, men det gik fint!



Galle kjole design for Mercedes - dagens absolut fineste model
Her er det nok også lige værd at tilføje at alle de fine perler er håndsyet på - fire times solidt arbejde! Så fint..


Line&Jo standen var sååå fin, og vores nabo! Faktisk var de studerende i løbet af projektet, i kontakt med Line&Jo i KBH, som var yderst interesseret i projektet og meget gerne ville se det endelige produkt og høre nærmere..

Og det var så vores lille stand..



Det var altså et lidt større projekt end forventet - indrømmet. Men det gik nu fint. Tanken er at Brio flyverdragten er designet ud fra Brio togenes koncept om modul bygning og valgfri sammmensætningen - kombineret med de typiske signalfarver.. Jeg kunne sagtens skrive en masse om det, der foreligger en 14 sider lang rapport, men så spændende er det vidst heller ikke!




 Det har været i fint forløb, i hvert fald har i dag budt på mange fine ting. Jeg er mere eller mindre gået fra den ene symaskine til den anden de sidste mange dage. Jeg har været i gang ude på skolen det meste af dagen og er så fortsat herhjemme om eftermiddagen/aftenen. Jeg har nået at sy både regnjakke, lange haremsbusker til mussen, tshirts osv. osv.. Og jeg ville mægtigt gerne vise lidt billeder, men lige nu må I nøjes med lidt mere eye candy fra Teko. For jeg har pakke-travlt og en eksamen på mandag der presser på..


A bygningen


Stedet jeg har opholdt mig hele ugen..




.. Ov og så ville jeg altså også lige nå at smide en kort kommentar om hvor super super dejligt det er med flere nye faste læsere. Bloggen er jo stadig en mini mini blog, men det er altid hyggeligt at se at nye søde mennesker melder sig til og gider følge med - så pænt goddag og tak fordi i tager jer tid, håber det kan bruges til et eller andet.. Om ikke andet så underholde lidt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...