torsdag den 14. juni 2012

Projekt patchwork part III


Så blev tæppet endelig færdig.. Sammen med en kæmpe stak andet godt. De næste dage/uger skal der nok rulle et pænt håndfuld indlæg ind på bloggen, med lidt af hvert fra maskinen. Jeg har virkelig været i fuld sving, og af samme grund har det igen også været lidt småt med indlæg bloggen.. Men men men, nu begynder jeg at være overvange igen - nogenlunde i hvert fald!

Her startede overvejelserne, de første tanker og beregninger..
Ideen var at tæppet skulle kunne bruges udendørs, uden større overvejelser.. Derfor den sorte læder bagside. Forsiden taler vidst for sig selv. Jeg havde lidt problemer undervejs (læs mere her!), da det gik op for mig at ét lag vat ikke var nok. I stedet endte jeg med tre lag. Fire ville have været fantastisk, men samtidig ville tæppet være blevet så tykt og tungt at den oprindelige idé om at bruge det udendørs sansynligvis ville gå tabt.. Ikke flere ord, nu bliver i billed bombaderet! Enjoy.. Det har været et uvuderligt stort stykke arbejde, udført på ekstrem kort tid.. Selvfølgelig, som altid..





















Da jeg hæftede læderet til patchwork arbejdet, brugte jeg neon koral farvet tråd fra BettyP. Tråden er lækker kraftig (På den ikke besværlige, men über lækre måde) og smadder smadder fin i farven..


2 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er det lækkert! Og sikke et stort stykke arbejde der er blevet lagt i det! Det ser fedt ud når det ligger rullet sammen med et læder bælte omkring :)

    SvarSlet
  2. Ih tak Tina! Jeg er virkelig også glad for det endelige resultat (som billedmængden vist også afslører)..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...