søndag den 17. juni 2012

SAAB træf..

Den her weekend gik turen til Djursland. Årsagen var den samme som altid, vanen tro var der træf - SAAB træf. Jeg er praktisk talt vokset op med klubben, da min far har været medlem de sidste tyve år - og lidt til. Det er altid dejligt ukompliceret og en let atmosfære. Mussen har nydt opmærksomheden og faldt hurtigt til, så selv forældrene kunne slappe lidt af uden at have et øje på hver finger. Bedsteforældrene var som altid også flinke til at træde til og tage over, hvilket for mit vedkommende resulterede i en anelse ondt i håret og en god potion sludder, til lidt for langt ud på natten.. Og så en køreglad billedstorm fra lørdagens udflugt -

















- Ebletoft by -


- Grønne fløjls marker -
 

- Mussen stod selv for underholdningen på bagsædet -



Der kan læses mere om klubben her, og det kan i hvert fald varmt anbefales hvis man skulle have en lille spirende SAAB interesse. Jeg har stadig en masse indlæg i ærmet om symaskine projekterne. I morgen starter vi 1. semesters sidste projekt, Brand ID, op på skolen. Men jeg lover at så snart jeg lige er oven på igen så skal det hele nok komme..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...