onsdag den 20. juni 2012

Sommer shopping..

- De fine prikkede tekstiler er fra Betty P. Jeg brugte den grønne til kantbånd på morgenkåben (mit første hjemmelavede kantbånd by the way). Og det orange kommer det lidt om i løbet af ugen.. -


- Nye LP på hylden -








Vi er så småt ved at gøre os klar til den store sommerferie tur.. Vi håber på at kunne holde ferie i mindst tre uger og gerne fire, men nu må vi se hvor langt pengene rækker. Vi har købt ny UV-dragt fra småfolk til mussen og et hav af lækre genbrugsfund.. Jeg har købt sommer inspirerede LP'er, og størstebassen har allerede været så flink og finde musikken i en let mere bærbar version så vi kan få de gamle Beach Boys og Renato Carosone med på turen.. Og så tænker jeg selvfølgelig på lækre sommerkjoler i let og ligetil jersey og andre lækre materialer. Jeg har syet totalt enkle jersey shorts til både min mor og mig selv, de skal nok komme i brug når alt andet er uudholdeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...