mandag den 18. juni 2012

Sommer shorts

Jeg har været i fuldsving ved maskinen sidste uge, og forrige.. Men på grund af mit relative store billedtab sidste uge, er det hele blevet lidt udskudt. Og ja jeg har nævnt det et par gange før.. Synes jeg er fem skridt bagefter konstant lige for tiden. Jeg har mindst fem projekter liggende ved maskinen der skal være færdig til ferien om små 14 dage. Derudover er vi nu igang med 1. semesters sidste projekt, og jeg har materiale til alle de her fine indlæg liggende og vente.. Dvs. at der er en masse praktiske ting som gerne skal være på plads om meget kort tid, og jeg føler lidt jeg burde være nået længere - for længst.. Men sådan er det vidst bare nogle gange!




















De neon detaljer kommer selvfølgelig fra Betty P shoppen. Jeg har syet ca. ti par shorts op og en tshirts. Jeg har dog klippet til et par tshirts mere, jeg skal baaare lige finde tiden til det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...