søndag den 24. juni 2012

Sommer udstyr..


Jeg syer fortsat til sommerferien og har lige nogle få ting på tegneblokken inden turen går afsted mod varmere luftlag. Sidste uge syede jeg blandet andet sommerhatte, én til vuggestuen og én til os herhjemme.. De kommer vidst begge to med på tur. Derudover har jeg ikke det store at give af for tiden, befinder mig vidst i en slags langstrukket ventemood.. Så det er vidst hverken de dybsinde eller lettere humoristiske indlæg det bliver til for tiden. Mit hoved er tomt og jeg føler mig efterhånden rimelig drænet for energi. Den smule overskud jeg kan præstere bliver brugt på mussen og ved symaskinen.. Vi har været alene hjemme siden torsdag (største bassen har været på tur med sin kano og en kammerat), det har både været hyggeligt og udfordrende. Heldigvis kom min mor mig til undsætning lørdag og vi råhyggede hele dagen.

Vi tilbragte dagen som vi gør det bedst, med cafébesøg og shopping - turen gik til Silkeborg.







Shopping i Silkeborg er altså ikke så tosset som det lyder, byen byder faktisk på nogle udemærkede butikker til både mor og søn - og hvad mere har man så brug for?

Jeg forelskede mig i den her fine sommerkjole fra Filippa K, snittet er så tilpas 30'er og mønsteret er så fint og etnisk..

Print Strap Dress
Filippa K kan købes her


Jeg købte Evasolo BPA frie vandflasker til hele familien og nyt melamin kop fra Design Letters med et stort fint T i Arne Jacobsens gamle typografi til mussen. Det vil være perfekt til turen!


Vind lækker designer-drikkedunk!



Jeg drømmer stadig lidt om lette sommerkjoler med småblomstret print, lækkert blødt jersey og papirstynd sort chiffon.. Det kribler lidt i fingrene, for ideerne er så simple at det forekommer mig at jeg burde kunne klare det på en weekend.. Meeeen, min erfaring er at hastværk er lastværk, og at det ikke ender godt. Desuden er pengene vidst bedre brugt på lidt ferieshopping! Den tanke forsøger jeg i hvertfald lige at holde fast i lidt endnu, selvom det virkelig frister..

(Haha, jeg så lige på min indlægs oversigt at hvert andet indlæg de sidste dage er blevet navngivet noget med sommer; Sommer shorts, Sommer shopping, Sommer udstyr.. Ja jeg er vidst gået i hak)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...