tirsdag den 12. juni 2012

Tabte billeder..

Jeg har været flink ved symaskinen på det sidste.. Og jeg havde ellers indsamlet en pæn lille bunke billeder til at bevise det. Men akkurat som jeg satte mig ved computeren og ville til at kikke billederne igennem, forsvandt de! Hva? Det kan jo ikke lade sig gøre, et eller andet sted må de være.. Men nej, i et at bærbarens mange spastiske totalt software meltdown øjeblikke forsvandt mine billeder fra de sidste 14 dage pludselig. Jeg bruger kærestens bærbar disse dage fordi jeg ikke kan finde strømstikket til min egen (Ja, jeg veed det - det er tåbeligt). Og selvom at det er en relativ ny Asus (der ikke er købt for billigt) så kører den bare slet slet slet ikke optimalt. Hvorfor er det så skide svært at købe produkter der ren faktisk holder i dag? Synes jeg bruger så meget tid på at erstatte, og reklamerer over nye produkter som man ellers forventede ville holde.. Og nu sidder jeg så her uden billeder, det er slettet fra mit SD kort og er ingen steder at finde. Så ingen fine billeder af mussen i sin nye støv grønne fleece morgenkåbe, eller hans ti nye par shorts, den patroliumsblå jersey-uld tshirt, eller det endelige færdige patchworktæppe (Det lykkedes endelig i går aftes at blive færdig!)..

Vi trænger til ferie her hjemme. Næste uge går jeg i gang med 1. semesters sidste projekt (Thank God!) og om ca. 14 dage burde kanoen være å-klar og på vej afsted ned af Guden Åen sammen med største bassen. Så bliver mussen og jeg alene hjemme (noget vi ikke har prøvet før, og som jeg bestemt ikke ser specielt frem til). Mussen er ganske rigtig en hyggelig mus at have for sig selv en eftermiddag eller to, men seks dage hvor jeg alene skal stå for aflevering og hentning, madlavning, opvaks, tøjvask, indkøb, putning, tandbørstning, bleskiftning, badning, underholdning og overskud er ikke umiddelbart min største juni drøm. Specielt ikke når jeg ved at jeg samtidig får nok at se til med Brand Id i skolen (projekt), som jo efter TEKOs velbefindende sikkert byder på både nyt samarbejde med folk jeg ikke har mødt før, nye lærer jeg ikke har set før, masser af nye begreber, en ny afleveringsform, nye fag, nye retningslinjer og en masse spildt energi brugt på at forsøge at regne sine omgivelsers krav og kunnen ud fremfor bare at være konstruktiv og effektiv. Det bliver en fed uge - NOT!

Jeg skal nok vende tilbage med noget mere konstruktivt end det her, forhåbentlig får kæresten redet de tabte billeder - som jo altså MÅ være her et sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...