fredag den 3. august 2012

2nd DAY - 2nd chance!


Min mor havde fødselsdag i onsdags, så tirsdag var hele familien afsted på gaveindkøb. Jeg kunne altså ikke dy mig for et smut i DAY Birger ét Mikkelsen og endte med at tage den her fine sag med hjem. Den er såååå fin! (tsh tsh og så gør det jo ikke noget at den var sat ned fra 1600-500,-)






Materialerne er über lækre, den er klassisk dog nutidig og en anelse fremme i skoene. Konstruktionen er i sig selv enkel nok, men virkelig godt tænkt. Igen har man sparet ærmesømrummet væk, mon ikke det er en tendens vi vil se meget af den kommende sæson?

Jeg læste IN igår og var egentlig af den opfattelse at DAY var i gang med at ansætte ny kreativ direktør, men det der faktisk sker er blot at den ellers relativ nyansatte Peter Ingwarsen (manden bag mærket Noir) træder fra sin stilling som kreativ direktør og istedet oprettes der en ny stilling i virksomheden. Den nye stilling som Brand direktør bliver udfyldt af Therese Niko Busch (tidligere H&M), hendes hovedopgave vil ligge i at sørge for at man rammer markedet og forhåbentlig er et skridt foran.

Jeg plejede at være stor DAY tilhænger, men de seneste år er de rykket lidt fra langt væk fra det fine luksus boheme arbejde de plejede at stå for til et stykke arbejde der ofte er mere grovt og tungt, samtidig med at det ikke rammer tiden godt nok - det rykker i hvert fald ikke mine grænser.. Men nu må vi se hvad de kan byde på i fremtiden, jeg følger i hvert fald med lidt endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...