tirsdag den 21. august 2012

Barsel gave

.. Mussen og jeg har været på veninde besøg idag. Da jeg var på barsel med mussen i sin tid mødte vi en anden sød basse mor i kirkens legestue, og hun har siden fået en fin lille pige. Så i dag var vi til frokost og playdate. Det har været en virkelig hyggelig dag - som så fint har resulteret i en ny lille bestilling til symaskinen på to par buxer og to nye bluser.. Noget jeg kaster mig over en af de næste par dage, men nu kan jeg da lige vise hvad vi gav til den lille ny i gave idag;




Et par jersey harems bukser og en caramel farvet babyfløjls suttesnot..


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak, den blev også taget varmt imod :)

      Slet
  2. Vi takker for fint besøg. Og den ekstra fine ikke lyserøde barselsgave =)

    SvarSlet
  3. Det var dejligt vi måtte komme :) hehe, ja præcis.. Var så lidt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...