onsdag den 15. august 2012

Design opgave 2. semester



Urban ungdom, street fashion, gadedrenge = WoodWood generationen

Sommerferie slut og skole start. Endelig kom vi i gang med vores specialer. I dag står der Design på skemaet for første gang på 2. semester. Det er dejligt endelig at få lov at dykke ned i det. Selvom vores søde lærerinde allerede har lovet os voldsomme psykiske op og nedture på vej igennem det næste semesters design processer. Tilgengæld spåer hun også udvikling og læring, så mon ikke det går.. Vi tager det søde med det sure.. 
De sidste mange timer er gået med at skrive DesignDNA over danske WoodWood. Vi har en lille times tid endnu, før det skal fremlægges i grupper. SÅ jeg så lige mit snit til at vise lidt billeder og tømme hovedet.
Jeg har quiltet børneveste i bordeaux farver i hovedet, ankel sokker i små brune lædersko, hvide tee's og masser af nye camouflage mønstre.
Berliner streetfashion møder minimalistiske skandinavien.. Gadedrenge streger og enkle linjer, finurlige mønstre og retro støvede farver..

WoodWood F/W '12

wood-wood-fall-winter-2012-2
WoodWood F/W '12






... Jeg har længe haft lyst til at sy noget op i camouflage til mini manden, men har ikke helt kunne bestemme mig for om det bare er mig der er blevet 90'er tosset eller om den gik. Men jeg er hermed overbevidst, og det står øverst på to do listen. Måske en camouflage mønstret quiltet vest med albuelange ærmer.... hmm, det må tiden vist vise..

(Hele WW showet fra CPH FashinWeek kan ses her)


Mussen i frankring, sokker i sandalerne - lige efter morens hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...