torsdag den 23. august 2012

Design processer..



2. semester er i fuld gang efterhånden. Vi klør på med Illustrator i grafisk design, og terper engelske termer i Design communication. I øjeblikket har vi kun tre fag på skemaet, men der kommer flere til løbende. I design arbejder jeg med danske WoodWood..



Inspirations billeder - ikke specielt inspirerende, men det okay..

20 min. nonstop brainstorm fra i morges - desgin proces





Indspirations billed (fra TEKOs skulpturhave) som dannede grundlag for følgende ti skitser

formredigering - nedbrydelse af den oprindelige form. Alt fra kubisme til 3D


#9 overdrevet

formredigering - min kasse fladet ud

Image boards..



Skitser - leg med former, løsrivelse fra normerne





Således gik det meste af denne uge, med at finde billeder, tegne skitser og andre små tegninger.. Fordelen ved TEKO er nu engang at man allerede en uge efter endt sommerferie kan gå på weekend på en onsdag!

God weekend der ude!
Jeg vil ligge mig syg med ondt i halsen, hovedet og håret og håbe på lidt med vind..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...