onsdag den 29. august 2012

Tidsslugende elektronik

 
Fraværende som altid. Der er for få timer i døgnet for tiden.
 
I dag har budt på dejlige 6-7 timers intense Illustrator videnskab i skolen. Morgen startede med undertrygt vrede, som siden blev mildnet og sidst på dagen have jeg faktisk (utroligt nok) små beherskede succes oplevelser. Jeg er hverken en spade eller et geni til elektronik. Men jeg skal ærligt indrømme at de grafik timer kræver fuld opmærksomhed og meget temperament beherskning. Jeg er ikke i tvivl om nødvendigheden af faget, og jeg er fast besluttet på at lære - men f*** hvor er det bare pisse hamrene svært, tidskrævende, tålmodighedsslugende og hovedpine fremkaldende..
 
Apropo tidslugende elektronik. I sidste uge ankom der nye telefoner til husstanden, og jeg er officielt forelsket. Den er kinesisk, billig ( 2000-1800), markedets bedste batteri, 8.0 mb pix. kamera og fem gram lettere end Iphone S4.
 
Navnet er Huawei Honor og den passer min SU stramme økonomi perfekt.
 
Billede: - Nu med en smart telefon.. Wuhu velkommen til det 21. Århundrede!
 
Tiden der siden er forløbet, har været stærkt præget af familiens nye forlængede arm.. Bloggen har igen igen lidt under tabet af opmærksomhed. Og nu må selv I, kære læsere, venner og familie, lide under købet. For selv vores relative nye Canon kamera er røget et tur på hylden. Jeg er imponeret over hvad et lille 8.0 mb pix kamera i en simpel telefon kan udrette.
 
Loppe shopping på Fyn
Villa Kulla
 
 

// Fine mormor tegninger //



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...