tirsdag den 18. september 2012

Idé mylder..

Jeg forsøger at samle mine tanker lidt på må og få for tiden. De er svære at fastholde i øjeblikket. 
Der er så mange store beslutninger hele tiden at forholde sig til. Skal holde tungen lige i munden nu, se frem af og se langt. Skal overveje fremtidige uddannelses muligheder, fremtidigt uddannelses forløb, hul i uddannelses forløb, hul i indtægter? A-kasse indmeldelse, planlægning af ferie, praktik, opskrivelse i nyt boligselskab, opsparing af indskud og priotering af totalt uforudsete og mega ubelejlige regninger.. 

Samtidig med at min super dejlige lille mini uddannelse nu kræver at jeg smider alt hvad jeg har i hænderne og istedet banker et iværksætter projekt på benene over de næste tre uger. At man har konstruktions dele der skal syes, engelsk afleveringer der skal skrives og en salgsmappe der stadig skal sammensættes, er pludselig underordnet. Nu står den på idégenerering og spændstige tankeprocesser - Jeg er så rundtosset!

At jeg i weekenden blev valgt ind i den nye "gamle" forenede SAAB klubben's bestyrelsen, har ikke lige frem fået hovedet til at snurre mindre. Men dejligt det er det i hvert fald - og så gør det jo heller ikke noget at man var den der fik flest stemmer af alle ni kandidater. Og og og, så er mussen næsten ble-fri nu (1½ år gammel) på eget initiativ - forældrene hænger stadig lidt i bremsen.. Ja, store skridt for for alle. Der går nok lige lidt før jeg er helt klar til at vi smider bleen, men resten skulle jeg ku' klare.. 

I dag bukker jeg dog pænt for projekt iværksætteri der bød på champagne med kransekage efter årets absolute mest intense, bramfrie og medrivende foredrag af Michelle Hviid - der er dage hvor TEKO er det helt rigtige sted at være, og idag var utvivlsomt én af dem..

Jeg har ingen billeder til jer i dag - sorry!
Tilgengæld kan jeg fortælle (hvis ikke I allerede ved det) at der igen kører filmperler på DR2 hver mandag aften (og der er kavalkade med den fine spanske instruktør Pedro Almodóvar ) så glæd jer, jeg synes i hvert  fald altid at det er lykke :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...