søndag den 30. september 2012

Shopping tømmermænd..?

Kan man få mentale tømmermænd af at shoppe?

Ja, det kan man da vidst. Jeg er i hvert fald en klovn med mentale tømmermænd. En selvbevidst klovn der godt ved hvor hendes grænse er og alligevel vader lige over den. Der er en grund til at jeg ikke har et dankort og stadig nøjes med at fare rundt med mit lidt for ofte ubrugelige mastercard. Men det kan altså ikke redde alt.
Den gode nyhed er at vi har betalt de penge tilbage vi ville til familien, den dårlige nyhed er at jeg har shoppet  for alle de penge jeg egentlig burde have givet SKAT.. Det var bare sååååååååå tiltrængt. Kender du ikke det?

Man kan næsten få abstinenser, altså virkelig. Efter lang nok tid på shoppe slankekur føler man sig til sidst bare konstant sulten, fundamentalt sulten, så udsulten at man grådigt sluger hvad som helst. Sulten fik altså det bedste af mig igår. For alvor! Tror sjældent jeg har sønderskudt min økonomi i sådan en grad. Men mon ikke det går, også selvom at SKAT så ikke lige få deres dumme penge liiiige nu. Jeg har også fødselsdag om 6 dage! Det må da tælle for et eller andet...?

Åhhh, mentale tømmermænd altså.. men deeeejlige nye ting..



// buks H&M 180,- // body H&M 80,- //

// Angulus støvle - donation fra verdens dejligste musse mormor //

// H&M skjorte - tilbud 50,- kr. //


// Osaka Sushi gummi dækserviet 30,- kr. // Osaka Sushi skifer plade 35,- kr. //





Osaka Sushi er åbenbart nyt i Sinnerup, priserne er virkelig pæne og ideen er god.
"Ny lækker serie af bambus, skifer & porcelæn.
 Serien er velegnet til sushi, men kan også bruges 
 til f.eks tapas, eller desserts."




Mussen tjekker lige læderet..



Det ser ikke ud af meget, men det er faktisk ret slemt. Specielt fordi jeg også har en mindre pakke på vej fra H&M. Men en stor del af tingene er bare så tiltrængte efter hånden, og som sagt før - jeg blev sulten. En af de virkelig tiltrængte ting var 12 par nye underbukser til musse manden. Han er så fin i sine nye boxershorts, og så er vi ellers også så småt klar til projekt blefri - hvilket han faktisk allerede er herhjemme, nu er det bare et spørgsmål om at springe helt ud i det..

Tror bare jeg hurtigt konkluderer at jeg ikke er i en position hvor jeg har råd til at skylde SKAT penge. Jeg troede virkelig at jeg kunne gøre det her, men det går altså bare ikke. Jeg kan ikke leve på en sten i tre måneder. Det kan godt være jeg er dygtig til at være nærig, men så god er jeg altså heller ikke.. Og det er jo ikke ligefrem fordi jeg har tømt Filippa K eller tilsvarende - det er H&M for guds skyld.. 

Hvis jeg skulle være gået konkurs i Filippa K ville jeg tilgengæld nok også have været nød til at anskaffe mig det dankort først.. 

2 kommentarer:

  1. for det første: Tillykke med din shopping! Det skal jo nok gå det hele...
    For det andet: ÅH GUD, I har det smukkeste væg-ur i verden! Jeg ville så gerne have det med de blå visere. De har det i den fuldstændig eminente butik Stilleben i Kbh, hvor jeg ofte har kigget sultent på det.. Måske en velkommen-hjem gave til mig selv om en 8 måneders tid... :)

    Og tillykke med næsten ble-frit barn! Det går stærkt!

    SvarSlet
  2. Hahaha! TAK Lærke!
    Det ur var et must have da vi flyttede sidste sommer - men det var der altså meget der var, hehe.. apropo shopping.. Ja tror også de har det i Stilleben, men ellers så Kählers egen butik, eller Sinnerup. Tror faktisk de kan fåes ret mange steder efterhånden.. måske endda Imerco og Inspiration?

    Og tak igen, ja det går så stærkt - men han er også skrap mussen, 1½ år gammel og så af med bleen, det er hurtigt - men helt på eget initiativ :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...