lørdag den 29. september 2012

Weekend sludder..



Jeg har leget med Adobe i aften. Det bliver dejligt snart at få lidt til trængt undervisning i Photoshop. Det er altid fedt når man helt konkret kan se at man lærer og at det kan bruges øjeblikkeligt..

Men det var egentlig ikke det, det her lille indlæg skulle handle om.. Jeg har stadig en forfærdelig masse læse ender i øst og vest som sluger mit overblik og overskud. Men lige om snart tror jeg det er symaskine tid igen. Jeg har i hvert fald hovedet fuld af ideer og gode forslag på tegneblokken..




Jeg tror at de næste projekter lyder noget i retning af; isoli sweatshirt, isoli buks i harems model, en god potion jersey bukser i koks grå, sort og brun - måske et enkelt par velour. Velour trøje, alm. langærmet jersey tshirts - og og og så ville jeg lidt gerne kaste mig ud i projekt vaflet vest i camouflage, til mussen, med neon detaljer.. Men nu må vi se hvor langt jeg når og hvor meget min økonomi vil finde sig i - selvom jeg ærlig talt er ved at have opgivet den helt (mere om det i morgen)..

Jeg har også lidt planer om at finde et villigt familie medlem der orker at kaste sig ud i et strik projekt eller to til mini mussen. Det er så tiltrængt her til vinter, og som den småkræsne studerende jeg kan være, ligger der også allerede en god idé eller to til hvordan det kunne se ud. Tænker et helt enkelt mønster i creme farvet hvid med neon, brun og marineblå farve klatter random fordelt på trøjen. Evt. med små træknapper på skulderen til åbning. Nu må vi se, en hvid striktrøje kunne jeg nok hurtigt fortryde..




I går var hele familien et smut i Risskov og besøge en anden sød lille familie. Men inden vi slå os ned til lækker middag og børnehygge, skyndte vi os et smut forbi http://www.laederiet.dk/ i Risskov. Det var så absolut stressen værd. De har virkelig lidt af det hele og meget alt i alt. Der er lidt i alle prisniveauer og alt fra lammeskind til vaskeskind. Jeg købte små skind rester for 55,- kr. Det var dejligt overskueligt sat op, en stor kasse, proppet med alt hvad hjertet kunne begære at fine små læder rester - 100 kr. pr. kg. - og så fik man ellers bare pænt vejet af ved disken - en slikbutik for de læder glade voksne..

Hvad det hele skal blive til aner jeg ikke. Jeg tænker både toilettaske og bluse detaljer.. Nu må vi se..




Et uforstyret øjeblik..



God weekend derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...