torsdag den 11. oktober 2012

Inspiration fra pudsige vinkler..


Hehe, ja mit hoved snurre for tiden. Inspiration kommer altså mange forskellige steder fra, og jeg forsøger desperat at proppe det ned i dets forskellige kasser. En simpel lørdags shopping tur går pludselig op i et eller andet, mere eller mindre skolerelateret og fagrelevant. 

Alt i mens organisationsstruktur, virksomhedsformer og generelle ledelsestyper stadig fascinere i højere og højere grad. P.t. ligger "Mærsk - Manden og magten" på senge bordet. Og til min store overraskelse har den hverket været tung at komme igennem eller kedelig. Tværtimod, jeg ville ønske jeg havde kastet mig ind i den noget før.

Jeg har købt bøger og fået bøger i stor stil den her måned. Meeeen der er stadig så meget på min ønskeliste som økonomien ikke vil bære. Så nu har jeg lyttet til min kære mor og gået amok i bibliotekets nem-bestilling online. 

Jeg lytter til P1 debat podcast (Skal flere kvinder til tops?) og bestiller bøger hjem...










Og måske lige en enkelt eller to til.. 
Det er en lækker blanding og jeg glæder mig til at kaste mig i krig med det. Min salgsmappe (2. semester afl. design og konstruktion) skal være færdig sidst i november. Men jeg mangler inspiration til færdiggørelse af mine modetegninger, så forhåbentlig kommer bøgerne hjem inden. Flere af dem er nogle der forlængst har vækket min interesse men som jeg simpelthen ikke har haft råd til. Det her er en genial måde til faktisk lige at få undersøgt om de er noget ved - specielt de design relaterede.. 

Både 9 Heads og Colors for Modern Fashion er skrevet af Nancy Riegelman (Face Fashion ligeledes) og er bøger som er bliver anbefalet til studerende. Begge (alle tre) er dog også bøger der ligger i den dyre ende. 9 Heads, er ny for mig. Men så vidt jeg har kunnet læse mig frem til er den et absolut must.
Den koster omkring de 800 kr. når den er billigst..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...