torsdag den 25. oktober 2012

Læder og velour..


// creme farvet velour, brun læder //
// Brun isoli, lysebrunt læder // 
// Karamelfarvet babyfløjl på skulderne, brun jersey //



Mussen har været på Fyn de sidste dage. Han har holdt tre dages efterårs alene med morfar og mormor. Imens har vi nydt stilheden og roen her hjemme alene. Mini manden har rå hygget med morfaren, de har været på tur i byen, ordnet have, vasket bil og kørt i stor Volvo..

Jeg har siddet to dage ved maskinen og er faktisk blevet færdig med mussen vintertøj. Selvfølgelig har jeg stadig lige en idé eller tre på tegnebrættet som jeg godt kunne tænke mig at få syet op. Men basis varerne er syet nu, og jeg må nok indse at jeg ikke har tid eller overskud til flere projekter p.t...

2 kommentarer:

  1. Elsker blusen med påsyet butterfly!

    SvarSlet
  2. Hihi tak! Det er faktisk en genganger (syede den også sidste efterår)..
    Men det er noget helt nyt at butterflyen er i læder :)
    Det fungerer overraskende let..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...