mandag den 12. november 2012

Billig indretning

 
Jeg er altid på jagt efter ny bolig inspiration og klassikere. Så da jeg var forbi Lauritz i weekenden faldt jeg altså pladask for den her fine, men meget slidte Finn Juhl kontorstol. Sofaborde og kontorstole er noget af det jeg har brugt ufattelig lang tid på at finde. Det er et absolut spørgsmål om funktion kombineret med design. Og hvorfor er det så lige at alle komfortable kontorstole med armlæn er så utrolig grimme?
 
Nå, men den her måtte i hvertfald gerne flytte ind på mit kontor..

 
Men ja, den trænger til lidt kærlighed og næste bud er allerede små 1000 kr.
Aktionen lukker d. 12/11 kl. 15.52
 
 
 
En anden fin ting der til enhver tid måtte flytte ind i min lejlighed, og som man ofte kan være heldig at finde til en fornuftig pris online - Wegners savbuk stol
 

 

 Gamle karlekammerskabe kan være svære at opstøve til en fornuftig pris, men i øjeblikket virker der til at være et par stykker på aktion i Odense..
 
Næste bud 625,-
aktionen lukker den 12-11-2012 kl. 16:57
 
 
 Og afsluttende fandt jeg så lige denne.. uhh, hvis blot man havde pengene og pladsen. Den her fine gmale 1800-tals sag ville gøre sig temmelig godt oven på en antik købmandsdisk. Jeg kunne sagtens se mine små nips, gmale trææsker, coffeetablebooks og kaktusser udstillet side om side her i.
 
 
Næste bud er 8000,-
og aktionen slutter 13/11 kl. 20:15
 
Der kan ses flere billeder her..
og så kan jeg ellers fortælle at det er et stort vitrine skab af gråmalet træ, front med fire glaslåger bag hvilke hylder, ca. 1880. Fremstår restaureret og kompletteret, med nyere grå maling i slidt antik look. H. 215 cm. B. 358 cm. D. 60 cm.
Proveniens: Tidligere på Zoologisk Museum, København.
 
 
 
Alle varer er til salg på lauritz.com indtil aktionerne lukkes
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...