mandag den 5. november 2012

Design aflevering og ni hoveder..


Jeg brugte lidt af ferien på at dykke ned i "9 heads". Det er et kæmpe opslagsværk, et bibliotek af inspiration til modetegninger. Til at starte med har jeg bare tegnet efter, altså læst bogen og tegnet hvad jeg så. Efterfølgende har jeg kikket i mode blade og forsøgt at overføre det. Det hjælper virkelig, langt hen af vejen handler det om at have ideerne, proportionerne og at kunne se det for sig. Det er simpelthen et spørgsmål om træning, træning og træning..

Nu mangler de bare at få lidt tøj på og blive farve lagt. Min design aflevering, som er en relativ stor aflevering begynder så småt at ligge og fylder bag i hovedet. Frygter lidt at november måned bliver endnu mere hektisk end den foregående..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...