onsdag den 7. november 2012

Mens Wear F/W 2012


Argh! Jeg gjorde lige det jeg netop havde planer om ikke at gøre..
Jeg trykkede udgiv - både et par dage før planlagt og før jeg havde nået at tilføje tekst til de indsatte billeder..

Hvad jeg ville have skrevet var blot;

at vi har haft valgfag de sidste par uger. I morgen afrundes det så endeligt, og jeg glæder mig. Det har været to hektiske uger, som ud over fremlæggelse i morgen rundes af med en praktiksamtale i Odense fredag.

En lidt for travl uge, men forhåbentlig betaler det sig i den sidste ende. I morgen går turen i hvert fald mod Fyn, hvor weekenden skal nydes sammen med familien..

Jeg har haft casual mens wear, her er lidt af resultatet og processen..





Ca. 30 skitser - 14 blev udvalgt til bestykningsplan, og der af blev der valgt yderlig 8 fra til arbejdstegninger. Én style blev syet op..

Del emne - opsyning af skjorte detaljer i stout

Arb. tegn



Endelige style // Et styks herre skjorte - Grå bomulds flonel med liberty detaljer //
Jeg har ikke været specil kreativ på design fronten, i stedet greb jeg chancen for at lære de mest basale elementer i skjorte syning..








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...