tirsdag den 13. november 2012

Ærlige billeder og en ukompliceret facon..

Jeg fik de her fine sag foræret den anden dag. Jeg skrev opgave i gym om "Amerikanske billeder" af Jacob Holdt. Dengang brugte jeg bare mine forældres bog, men da turen så gik forbi Brandts i efterårsferien fik de gamle øje på den her, og pludselig var den så endelig min..

Det er et absolut must i bogreolen.. Jeg har forlængst gennemtævet bogen, læst den forfra og bagfra, men den bliver aldrig gammel. Billederne er tidsløse og jeg tror næsten at de står endnu flottere i den nye udgave her end mine forældres 30 år gamle udgave der hjemme.

Jeg kunne sige meget om det her, som sagt jeg har skrevet opgave over den. Jacob Holdts direkte indlevelse i de forskellige amerikanske samfundslag er imponerende og bogens direkte opsætning af de åbenlyse og hudløs ærlige billeder understøtter så fint Holdts lige til og ukomplicerede facon, som i alt sin enkelhed bærer hele projektet..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...