fredag den 16. november 2012

Sofa inspiration..


Min far er så småt begyndt at tegne nyt hus mens min mor og jeg drømmer om indretning og nye sofa. Derfor gik turen også et smut forbi Lauritz Odense og Lindegaard Poulsen i lørdags mens mussen snuppede sin middagslur. Vi kikkede på Wegner klassikere, Finn Juhls lille poetiske sofa, Eilersen sovesofa og meget meget mere..
 
Eilersen må nok siges at være sofaernes Rolls Royce - og ikke for ingen ting. Prisen er seæv sagt derefter. Min mor faldt specielt for denne fine, sovesofa lign. sag - som hun udemærket mente kunne være den perfekte kontor/gæsteværelse løsning..



Eilersen - Jens Juul Eilersen - Giga - Sofa
// Eilersen - Play Tower //
 
 
BoConcept ved jeg dog også har nogle meget fine eksempler på pæne, "lette" sovesofaer som både kan noget design mæssigt og funktionelt set.
 
 
 
eller denne puf -
 
 
 
 
 
 
 
Da vi ledte efter ny sofa for et par år siden fandt vi den på Lauritz, men inden da var vi først forbi både Bolia og BoConcept som har nogle virkelig fine sofa løsninger på et middeltprisniveau.
 
Bolia -
 
Element
 
 
 
 
 Orlando
 
 
BoConcept -
 
 
 
 
 
 Hvis man er til nye, men billigere løsninger ville jeg klart klikke forbi Lauritz..
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...