fredag den 2. november 2012

Til den lille prins..

For tiden overvejer jeg meget om tiden bliver ved med at være der til at blogge, bare for hyggens skyld. Men det har hele tiden været for hyggens skyld, for min skyld. KUN for min skyld. Det er egentlig en rar ting, at tage sig tid til noget, der udelukkende er for ens egen skyld..

Men på det sidste har tiden bare ikke været der til det, og jeg ved at arbejdsopgaverne kun bliver større herfra. Og så er det jeg kommer i tvivl, hvor vigtigt er det nu lige det her er? Det er jo ikke spor vigtigt vel, det er bare smadder hyggeligt..

Nå men anyways, en helt anden ting som jeg så absolut heller ikke har tid til.. Syning af vintergarderobe til mini mussen..















Den lille prins har forlængst fået sin fasteplads i bogreolen herhjemme. I sommers blev det så udvidet ved købet af en spansk "pop up" udgave, som var en gave fra mormoren til mini mussen. Alle tegninger og tekst er stadig 100% originalt - blot i pop up istedet..
Og nu har jeg så leget lidt med de fine små børne lign. tegninger og syet små, super enkle, udvalgte motiver på ryggen af de nye tshirts..



2 kommentarer:

  1. Det var dog fint tøj!

    Kender godt det med tiden...men det ER jo bare så hyggeligt:)

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Ja, sådan er det altid synes jeg.. Jeg havde virkelig nogle serøse overvejelser omkring brugen af min tid sidste måned. Men jeg holder helt sikkert fast i bloggen.. Det ER nemlig ren hygge :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...