torsdag den 3. januar 2013

Pause på bloggen..


Det er frygtelig lang tid siden at jeg har skrevet her.. Det hele har stået stille lidt. Jeg har kæmpet med dagligdags gøremål, kvalme og hovedpine. Egentlig har jeg haft nogle meget stille uger den sidste måneds tid, men fordi jeg har været dårlig har det været ekstra tydeligt at mærke at noget måtte gi'. Jeg har ikke mentalt overskud eller energi til både bestyrelses arbejde, blog arbejde, uddannelse, familie og alm. hverdag. Ikke med vores nyelige opstartet projekt familieforøgelse.

Jeg har lige haft første rigtige lægebesøg i dag, og kan fortælle at jeg har termin d. 11. august. Så mussen skal være storebror og vi bliver pludselig meget kernefamilie-lignende i vores familiestruktur. Et lidt skræmmende faktum, men der er heldigvis tid til bearbejdelse. Og når alt kommer til alt så er det meget efter planen, og vi glæder os - selvfølgelig. 

Men bloggen kan jeg altså ikke også rumme. Den kræver løbende opdateringer og jævnlig opmærksomhed. Energi og tid jeg simpelthen ikke kan manifestere for tiden. Så altså, hermed annoncere jeg barsels-pause, jeg lukker og slukker for nu og takker for jeres tid og følgeskab - jeg har brug for tænkepause og tankerum, borte fra tasterne..



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...